3 May 2015

Aux Merveilleux de Fred


他回英國探親,
我自己一個喺Lille不停食!! :D


經過這間舖幾次,
每次都有人排隊!


今朝10點幾又經過,
已經又排晒隊,
我不吃甜的,
但反正無聊,
又排埋一份! 



我完全唔知買乜,
所以一路睇住之前啲人,
原來這家叫Aux Merveilleux de Fred,
最出名的是Merveilleux,
有6種口味。
在我之前的人都買有齊所有味的boxset。
  


最受歡迎的是朱古力味Le Merveilleux。


我只揀了朱古力Le Merveilleux,
咖啡L’Impensable同杏仁Le Magnifique..... 



買完立即到附近的公園試試!

預咗會好甜,
諗住食2啖唔對路就掉,
點知…
嘩嘩嘩嘩!
好好好味呀!
唔係死甜,
中間的meringue超fluffy,
尤其個咖啡味超light,
好食到爆呀!

 



9 comments:

  1. 各自放假, 爽呀! XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係勁爽! 唔駛理人鍾意做乜都得! :D

      Delete
  2. 真係萍蹤無定.

    ReplyDelete
  3. 下次會唔會買埋其他味?

    ReplyDelete
  4. 買六種口味 box set, 是很合理的策略呢 (當然 downside 就係食完一個後發現完全唔鐘意,咁就要捱埋其他嗰啲),換轉係我,都會咁揀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我原本都諗住買boxset , 但見有2種味我一定唔食,所以散買囉! boxset仲要比個盒錢, 好唔抵,哈!

      Delete